Двете разглезени екотерористки, заляли „Слънчогледите“ на Ван Гог отиват в затвора!

Двете терористки на произведения на изкуство, залели "Слънчогледите" на Ван Гог

Двете разглезени екотерористки, заляли „Слънчогледите“ на Ван Гог отиват в затвора!

„Двете луди Фийби Плъмър и Анна Холанд, търсещи обществено внимание към екодвижението „Просто спрете петрола“ бяха осъдени с ефективни присъди съответно първата на две години и втората на двадесет месеца затвор, след като са заляха със супа безценната картина „Слънчогледи“ на Ван Гог“, пише Modernity News.

КритичноБГ припомня, че отвратителният акт се случи преди близо две години в Лондон. Агитаторките на движението, розовокосата Фийби Плъмър и Анна Холанд, нанесоха щети за повече от 10 000 долара.

Сега, за първи път, им е наложено наказание, което не може в никакъв случай да компенсира извършеното от тях престъплението.

„Вие двете просто нямахте право да правите това, което сторихте на „Слънчогледите“, и арогантността ви да мислите обратното заслужава най-строго осъждане“ им заяви съдия Кристофър Хехир.

Служителят на съда добави: „Двете се доближихте до стъклото, за да повредите непоправимо или дори да унищожите това безценно съкровище, и това трябва да бъде отразено в присъдите, които произнасям.“

Розовокосата Плъмър, серийна нарушителка на обществения ред, получи допълнителни три месеца към присъдата си за блокиране на главен път във Великобритания пак по еко мераци, след като вече беше получила официално предупреждение да не предприема противообществени действия.

Медията напомня, че Плъмър е завършила частно образование и е дъщеря на много богато семейство, което живее в имение за 4 млн. паунда в Челси, „което донякъде обяснява защо тя винаги се „бунтува“, добавя Modernity News.

„Просто спрете петрола е разклонение на движението„Бунт срещу изчезването“ и е буквално финансирано от милиардери. Те са ударни отряди на глобалистките технократи, които се стремят към същата програма за „нулево нетно потребление“, и са най-висшата креатура на истаблишмънта“, завършва медията.

КритичноБГ припомня, че след примера на розовокосата и другата последва вълна от тероризъм срещу произведения на изкуството, които са белег на напредъка на цивилизацията ни.

На 12 февруари 2024 г. дуги две екоманиачки заляха със супа безценен шедьовър, този път картина на Клод Моне във Франция. Това стана само около две седмици след като протестиращи направиха същото с „Мона Лиза“ на Леонардо да Винчи в Лувъра, предаде БТА, позовавайки се на ДПА.

Двете активистки от Riposte alimentaire, или „Хранителна съпротива“, изсипаха супа върху творбата „Пролет“ на Моне в Музея на изящните изкуства в Лион, съобщи групата в социалната мрежа „Екс“, доскоро „Туитър“.

Музеят потвърди това пред френските медии. Според местната префектура двете жени са били задържани.

Министърът на културата Рашида Дати заяви, че не може да разбере как подобна постъпка би допринесла за „каузата, на която те твърдят, че служат“. Тя увери музея в своята подкрепа.

Музеят обяви, че ще подаде жалба за вандализъм, съобщи вестник „Паризиен“. Картината с маслени бои е защитена със стъклен панел, но състоянието ѝ ще бъде проверено.

„Хранителна съпротива“ е колектив, възникнал от френското движение Derniere Renovation („Последно обновяване“). Действията му били насочени към „радикална промяна на обществото на климатично и социално ниво“. Грънци!

И като стана дума за Мона Лиза на Леонардо – шедьовърът на световната живопис от 16-и век също бе залят със супа от две момичета с трудноустановим на ръв поглед пол, както е модерно днес.

Поруганият шедьовър на Леонардо да Винчи

Поруганият шедьовър на Леонардо да Винчи

Видеоклип показа двете терористки на изкуство, които крещят, че „нашата селскостопанска система е болна“. От КритичноБГ сме убедени, че двете фръцли не са виждали нито мотика през живота си, нито село, но са тръгнали да дрънкат за заболяването на селскостопанската система!

Едната/едното извика: „Кое е по-важно?“ Изкуството или правото на здравословна и органична храна? Нашата селскостопанска система е болна!“

Друга екоманиачка пък залепи мръсен парцал върху картината на Клод Моне „Макове“ в музея д’Орсе в Париж, а след това се самозалепи на стената.

В началото на май, отново в Лувъра, активисти на движението поставиха плакати до картината на Йожен Дьолакроа „Свободата, водеща хората“.

Последвайте нашия канал в социалната мрежа Телеграм: КритичноБГ и се абонирайте за нас в YouTube: Критично с Кардамски

Други новини

© 2024 Критично.бг – Всички права запазени!. Уеб дизайн и разработка: Nigma Ltd.

error: Съдържанието е защитено!