Начало Свят „Байдъномиката“ се оказа такава катастрофа, че дори Байдън се отказа от нея

„Байдъномиката“ се оказа такава катастрофа, че дори Байдън се отказа от нея

от kritichno.a
Джо Байдън, президент на САЩ

След като президентът на САЩ Джо Байдън възприе термина „байдъномика“, той и неговият  екип  в Белия дом не можеха да му се наситят. Но или Байдън е забравил всичко за това, или администрацията осъзнава, че не е от полза да се хвали с нещо, в което обществото не вярва. Така или иначе терминът изчезва от употреба, пише в материал Issues and Insights, цитиран от Off The Press.

В речта си в Чикаго на 28 юни 2023 г. Байдън решава да възприеме термина.  „Не аз измислих името. Наистина не го измислих“, обяснява той, като добавя: „Не разбрах, че икономистите от “ Wall Street Journal “ са го измислили. Но съм щастлив да го нарека „байдъномика“. И познайте какво? Байдъномиката работи.“

Проблемът беше, че колкото повече Байдън се опитваше да каже на обществото как е спасил икономиката, толкова по-малко обществото вярваше в това. Рейтингът на одобрение на Байдън продължи да се понижава, както и оценките за президента по отношение на справянето му с икономиката , посочва материалът.

В анкетата на I&I/TIPP от юни миналата година,  направена точно преди Байдън да започне да говори за байдъномика, американците са попитани дали са съгласни с Байдън, че икономиката на САЩ е силна. Само 36% се съгласяват с това твърдение. Публикуваното през уикенда проучване на New York Times/Sienna показва, че едва 18% от анкетираните смятат, че политиката на Байдън е помогнала лично на тях.

Issue and Insights е направил проверка в Google колко пъти президентът е споменавал своята икономическа фраза като запазена марка. И резултатът не е бил добър, уточнява материалът.

Докато през юли 2023 г. търсенето на „байдъномика“ в www.whitehouse.gov е довело до 59 резултата, през февруари те са били само 10.

Посочва се, че  байдъномиката, под която се разбира огромни разходи, финансирани от дефицита и подхранващи инфлацията, лавина от скъпоструващи нови правила и регулации, огромен натиск за „чиста енергия“, по-високи данъци, отворени граници и никакви нови споразумения за свободна търговия, е провалила страната.

Белият дом и вероятно самият Байдън (но никога не се знае за това) очевидно започват да осъзнават, че „байдъномиката“ като политически лозунг също се е провалила, завършва материалът

Последвайте нашия канал в социалната мрежа Телеграм: КритичноБГ 

 

Други новини