След безапелационната победа на изборите за президент в САЩ от Доналд Тръмп и неговия вицепрезидент Джей Ди Ванс започна рязка смяна на политиката в страната в посока на изоставяне на заповедите на демократите. Много големи компании вече се отказаха да следват Програмата за джендър разнообразие и да назначават хора на работа, само защото са с хомосексуална ориентация или са от един от вече вероятно 100 нови пола. Последната новина за подобна промяна на курса идва от компанията Дисни (Walt Disney)
По последна информация тя е премахнала сюжетна линия за транссексуални от предстоящия си сериал на Pixar „Печелиш или губиш“ – анимационно детско шоу, което проследява приключенията на софтболен отбор от средно училище.
Първоначално в „Win or Lose“, който ще започне да се излъчва по Disney+ през февруари, трябваше да има транссексуален герой, но това вече няма да е така. Disney се намеси и нареди да бъдат премахнати препратките към половата идентичност на един от героите, според репортаж на The Hollywood Reporter. Промените са повлияли на някои от по-късните епизоди на сериала, въпреки че остава неясно кой е бил транссексуалният герой и колко голяма е била ролята му.
Неназован източник, запознат със случващото се с филма „Win or Lose“, заяви пред изданието, че студиото е взело решението за промяна на курса преди няколко месеца (Дисни очевидно не признават, че променят курса си, защото спечели именно Доналд Тръмп, а си приписват преосмислянето за завой в политиката им уж от съображение на желанието на потребителите, бел. на Критично)
„Когато става въпрос за анимационно съдържание за по-младата аудитория, ние признаваме, че много родители биха предпочели да обсъждат определени теми с децата си при техните собствени условия и времеви обхват“, заяви говорител на Disney. Изявлението бележи обрат за Дисни, която напоследък прокарва транссексуалността и други форми на полово несъответствие в своите забавления, предназначени за деца.
През 2022 г. в поредицата „Baymax“ на Disney+ се появи транссексуален „мъж“, който има менструация и дава съвети каква макси превръзка да си купи – „тази с крилата“.
Сериалът за супергероите на Marvel на Disney Loki разкри, че неговият главен герой е „полово променлив“.
А Лукасфилм на Дисни неотдавна включи транссексуални актьори в сериалите „Acolyte“ и „Willow“ – и двата бяха спрени само след един сезон.
Общественият отговор на това, че Дисни приема транссексуалността при децата, беше бърз.
В ексклузивно за Breitbart News проучване на Rasmussen Reports установи, че повече от 70 % от възрастните искат Disney да спре да насърчава ЛГБТК в своите развлекателни програми.
Дисни може би най-накрая започва да се вслушва в потребителите.
Миналия месец студиото съобщи, че е решило да отложи епизод от анимационния сериал на Disney Channel „ Лунното момиче и дяволският динозавър“, очевидно заради сюжета, засягащ транссексуален гимназиален спортист.
КритичноБГ припомня, че след Harley-Davidson и производителят на уиски Jack Daniel’s спряха да наема гей и цветнокожи служители с предимство. Това означава, че компанията спря своята Wake-agenda и няма да дискриминира белите и хетеросексуални мъже и жени, които с доказани качества са се класирали на конкурсите за работа.
На 20 август компанията Harley-Davidson заяви, че били „натъжени от негативизма“ в социалните медии през последните седмици, заради това, че пренебрегвала в наемането бели и хетеросексуални на работа. „Това било разделила общността на почитателите и клиентите им.“ Всъщност от компанията осъзнаха, че ще се сблъскат с яростен бойкот на утвърдените си клиенти на иначе твърде скъпата им продукция.
Още тогава КритичноБГ прогнозира, че съвсем скоро и други големи американски компании, ще последват примера на лидерите на мощни мотоциклети.
Две седмици по-късно става ясно, че американският производител на алкохол Brown-Forman, от чиито дестилерии идва и добре познатата в целия свят марка уиски Jack Daniel’s, заяви на своите служители, че прекратява своята програма за „разнообразие, равенство и приобщаване.“
Компанията за вино и спиртни напитки, базирана в Луисвил, Кентъки, обясни решението си с изпратено съобщение до всичките си служители.
„Светът се разви, нашият бизнес се промени, а правната и нерегламентираната среда се промени драматично, особено в Съединените щати“.
Сега и собствениците на Oak Barrel, като и Harley Davidson, се оттеглят от рейтинговата система на ЛГБТИ лобистката организация Human Rights Campaign, която оценява компаниите по това колко добре интегрират сексуалните малцинства в своите операции.
Многобройните куиър асоциации в САЩ реагираха с истеричен пристъп на бяс на отказа на двете мега компании да дискриминират хетеросексуалните и бели хора.
Последвайте нашия канал в социалната мрежа Телеграм: КритичноБГ и се абонирайте за нас в YouTube: Критично с Кардамски