Начало Политика Рязка смяна на курса. След победата на Тръмп Дисни заряза джендър пропагандата за деца

Рязка смяна на курса. След победата на Тръмп Дисни заряза джендър пропагандата за деца

от kritichno.a
Дисни

След безапелационната победа на изборите за президент в САЩ от Доналд Тръмп и неговия вицепрезидент Джей Ди Ванс започна рязка смяна на политиката в страната в посока на изоставяне на заповедите на демократите. Много големи компании вече се отказаха да следват Програмата за джендър разнообразие и да назначават хора на работа, само защото са с хомосексуална ориентация или са от един от вече вероятно 100 нови пола. Последната новина за подобна промяна на курса идва от компанията Дисни (Walt Disney)

По последна информация тя е премахнала сюжетна линия за транссексуални от предстоящия си сериал на Pixar „Печелиш или губиш“ – анимационно детско шоу, което проследява приключенията на софтболен отбор от средно училище.

Кадър от филма Печелиш или губиш на Дисни

Кадър от филма Печелиш или губиш на Дисни, в който по първоначален замисъл е трябвало да има транссексуален герой

Първоначално в „Win or Lose“, който ще започне да се излъчва по Disney+ през февруари, трябваше да има транссексуален герой, но това вече няма да е така. Disney се намеси и нареди да бъдат премахнати препратките към половата идентичност на един от героите, според репортаж на The Hollywood Reporter. Промените са повлияли на някои от по-късните епизоди на сериала, въпреки че остава неясно кой е бил транссексуалният герой и колко голяма е била ролята му.

Неназован източник, запознат със случващото се с филма „Win or Lose“, заяви пред изданието, че студиото е взело решението за промяна на курса преди няколко месеца (Дисни очевидно не признават, че променят курса си, защото спечели именно Доналд Тръмп, а си приписват преосмислянето за завой в политиката им уж от съображение на желанието на потребителите, бел. на Критично)

Дете на ЛГБТ протест

Джендър тематиката беше вече залегнала и в детските анимационни филми на Дисни. Публиката в продължение на години наблюдава във всичките им останали филми налагането на хомосексуалната тематика като тенденция

„Когато става въпрос за анимационно съдържание за по-младата аудитория, ние признаваме, че много родители биха предпочели да обсъждат определени теми с децата си при техните собствени условия и времеви обхват“, заяви говорител на Disney. Изявлението бележи обрат за Дисни, която напоследък прокарва транссексуалността и други форми на полово несъответствие в своите забавления, предназначени за деца.

През 2022 г. в поредицата „Baymax“ на Disney+ се появи транссексуален „мъж“, който има менструация и дава съвети каква макси превръзка да си купи – „тази с крилата“.

Сериалът за супергероите на Marvel на Disney Loki разкри, че неговият главен герой е „полово променлив“.

А Лукасфилм на Дисни неотдавна включи транссексуални актьори в сериалите „Acolyte“ и „Willow“ – и двата бяха спрени само след един сезон.

Общественият отговор на това, че Дисни приема транссексуалността при децата, беше бърз.

В ексклузивно за Breitbart News проучване на Rasmussen Reports установи, че повече от 70 % от възрастните искат Disney да спре да насърчава ЛГБТК в своите развлекателни програми.

Дисни може би най-накрая започва да се вслушва в потребителите.

Миналия месец студиото съобщи, че е решило да отложи епизод от анимационния сериал на Disney Channel „ Лунното момиче и дяволският динозавър“, очевидно заради сюжета, засягащ транссексуален гимназиален спортист.

КритичноБГ припомня, че след Harley-Davidson и производителят на уиски Jack Daniel’s спряха да наема гей и цветнокожи служители с предимство. Това означава, че компанията спря своята Wake-agenda и няма да дискриминира белите и хетеросексуални мъже и жени, които с доказани качества са се класирали на конкурсите за работа.

Харли Дейвидсън

Компанията Harley-Davidson се отказа да наема служители на работа само защото са гей или транссексуални

На 20 август компанията Harley-Davidson заяви, че били „натъжени от негативизма“ в социалните медии през последните седмици, заради това, че пренебрегвала в наемането бели и хетеросексуални на работа. „Това било разделила общността на почитателите и клиентите им.“ Всъщност от компанията осъзнаха, че ще се сблъскат с яростен бойкот на утвърдените си клиенти на иначе твърде скъпата им продукция.

Още тогава КритичноБГ прогнозира, че съвсем скоро и други големи американски компании, ще последват примера на лидерите на мощни мотоциклети.

jack daniel`s

Последва я и Jack Daniel’s, макар и с натежало сърце

Две седмици по-късно става ясно, че американският производител на алкохол Brown-Forman, от чиито дестилерии идва и добре познатата в целия свят марка уиски Jack Daniel’s, заяви на своите служители, че прекратява своята програма за „разнообразие, равенство и приобщаване.“

Компанията за вино и спиртни напитки, базирана в Луисвил, Кентъки, обясни решението си с изпратено съобщение до всичките си служители.

„Светът се разви, нашият бизнес се промени, а правната и нерегламентираната среда се промени драматично, особено в Съединените щати“.

Сега и собствениците на Oak Barrel, като и Harley Davidson, се оттеглят от рейтинговата система на ЛГБТИ лобистката организация Human Rights Campaign, която оценява компаниите по това колко добре интегрират сексуалните малцинства в своите операции.

Многобройните куиър асоциации в САЩ реагираха с истеричен пристъп на бяс на отказа на двете мега компании да дискриминират хетеросексуалните и бели хора.

Последвайте нашия канал в социалната мрежа Телеграм: КритичноБГ 

Други новини