Ученици, планирайте НАЙ-ЕФЕКТИВНАТА ТЕРОРИСТИЧНА АТАКА с най-много жертви: Учителка със задача към клас в Швеция

Учителка от гимназия в Швеция е отстранена от работа, след като е поставила на учениците задача, в която се иска те да планират подробно теоретична терористична атака, съобщава Remix News.

Учениците от гимназията в Йонкьопинг бяха помолени да си представят, че са терористи, които планират нападение с химически или биологичен агент. Тяхната мисия е да убият колкото се може повече невинни цивилни.

Задачата насърчава учениците да планират атаката щателно, включително кой агент ще използват, как ще го освободят, кое място ще изберат за максимален брой жертви и кое време от денонощието ще е оптимално за провеждане на атаката.

Задачата е поставена по време на час по английски език, по време на който няколко ученици изразяват своето неудобство от изпълнението на задачата и съобщават на училищното ръководство за своите опасения. Образователният орган, отговарящ за управлението на училището, определя урока като неподходящ и безчувствен и отстранява учителя от работа до провеждане на разследване.

Копие от задачата за ученици в Швеция на тема „Планират подробно теоретична терористична атака“

„Един учител беше задал задача, в която учениците трябваше теоретично да опишат терористична атака. Така го възприемат и много ученици“, казва Хенрик Нат Ох Даг, началник на отдел „Образование“ в община Йонкьопинг.

„Състоеше се в това да направят политическо изявление, като планират терористична атака. И след това се искало в подробности за това как ще бъде изпълнена задачата“, продължи той.

Филм, в който президентът на САЩ бомбардира американците излиза малко преди изборите. ТРЕЙЛЪР

Той допълни, че решението за поставяне на задачата по време на „повишено ниво на терористична заплаха“ в момента в страната е било „изключително безразсъдно“. Инцидентът е докладван на полицията, която скоро след това прекратява делото, като настоява, че… не е извършено престъпление.

Българските ученици са на последно място по математика в ЕС, а по четене – на предпоследно

Въпросната учителка е възразила срещу отстраняването й и настоява, че мотивите за задачата са изопачени. Според шведския вестник „Афтонбладет“ тя твърди, че задачата не е възхвала на терора, а подчертаване на неуместността на подобни действия.

Тя добави, че задачата е била вече използвана няколко пъти преди това както в училището. По дубите ѝ същата задача е част от учебната програма в Австралия.

Последвайте нашия канал в социалната мрежа Телеграм: КритичноБГ и се абонирайте за нас в YouTube: Критично с Кардамски!

Други новини

© 2024 Критично.бг – Всички права запазени!. Уеб дизайн и разработка: Nigma Ltd.

error: Съдържанието е защитено!