30 сребърника от Евровизия. Шоуто трябва да продължи, изплака в последната си песен Фреди Меркюри преди трийсетина години. Той стана жертва на шоуто в буквалния смисъл на думата. Добре дошли в шоуто – така започва песента, обявена за победител на Евровизия 2024. Пее я 25-годишният гражданин на Швейцария Немо Метлер, обявен за „първият нон-бинарен победител“ в историята на конкурса.
Какво значи нон-бинарен? Психическа диагноза в реалния свят. А иначе в шоуто, в каквото се превръща светът около нас – нон-бинарен значи някой да се смята за нито мъж, нито жена.
А какво тогава? И той не знае, разбира се, защото няма такова нещо. Нон-бинарен е един от термините в шоуто на дявола. Нон-бинарен е предимство за спечелване на всякакви конкурси.
Девиацията става норма, извращението е вход към славата, цената на наградата е душата. Покупка на вечност срещу миг известност – добра сделка. За дявола. 30 сребърника са нищо, Юдите се прецакват и по този параграф. Все тая. Джендър-виза за джендема.
Немо иска да ползват обръщение към него в множествено число „те/тях“ (they/them). Впрочем, в „Теория на конспирацията“ Джери /Мел Гибсън/ наричаше така тези, които го преследваха. Не знаеше кои са, просто знаеше, че са they/them.
Как ти е името, обръща се Христос към един обладан от духове. И един от духовете отговаря – Легион ми е името, защото сме мнозина. Всяка общност си има говорител. Колко е това „мнозина“? Един римски легион наброява 3300 души в началото, през 4 в. пр. Хр. После достига до 4500 души, включително леко- и тежковъоръжени пехотинци плюс конниците. „Легион ми е името, защото сме мнозина“. They/them. Пандемониум.
Немо е манекен в шоуто на дявола. Банална история, с претенции за оригиналност. Това е най-голямата безвкусица на джендър-либералната бездна – претенциите за оригиналност.
А всъщност са едни и същи от древността до днес – има ги открай време. Имало е такива…римски императори дори. И то не един. И са стояли начело на тогавашния Европейски съюз, само дето е имал армия от мъже, а не от телевизионни палячовци.
Само дето тези…римски императори не са знаели, че са нон-бинарни, каква загуба. Е, кое му е оригиналното, освен претенциозните терминологични налудности? „Горко на света от съблазните, защото съблазни трябва да дойдат; обаче горко на онзи човек, чрез когото идва съблазънта“. /Матей 18:7/.
Европа прилича на болна дойна крава, превърната в гостоприемник на смъртоносните паразити, свили гнездо вътре в нея. Европа прилича на изгубил ума си човек, който сече корените на единственото плодно дърво в градината си – християнството е единственото плодно дърво в градината на Европа. Това състояние е променимо, разбира се. Ако здравият разум надделее.
Християнството е изворът на социалното благополучие на Европа във всичките му аспекти – от индустрията до културата. И това е непроменимо. Без християнския етичен код Европа потъва в бездната – от индустрията до културата. Виждаме го с очите си, случва се пред нас.
„Аз отидох до ада и обратно, за да се окажа на път. Разбих кода, ох, ох, ох“ – това е част от текста на нон-бинарния изпълнител. Нито мъж, нито жена – „Някъде между нулите и единиците – там намерих своето царство“.
Всичко това е бунт срещу фундамента на Сътворението и срещу Създателя. Защото “мъж и жена ги създаде, и ги нарече Човек”. Извън мъжкото и женското начало има само древна кукувича прежда.
Банална история, само манекените се сменят, посланията са си едни и същи. Тъжно е за избралите своята вечна гибел, адът не е предвиден за хора. Евровизия е само сцена-инструмент. Съветът на Европа със своите джендър-конвенции също е само сцена-инструмент.
И още, и още…
30 сребърника винаги вървят с въже и клон на суха върба. Продуцентите са от същия квас като онези в Синедриона отпреди 2000 години.
В духовния свят не съществува хронологично време, един пръстен ги владее през хилядолетията.
И целта е винаги една – „аз отидох в ада…там намерих своето царство“.
Е, добре, кажете ми – не е ли банално?
Последвайте нашия канал в социалната мрежа Телеграм: КритичноБГ и се абонирайте за нас в YouTube: Критично с Кардамски